girl

wyzwanie?

ponieważ śmiem podejrzewać, że notka ta zostanie zignorowana przez większość z Was...
Pozwalam sobie urządzić małą grę ze stałym i przypadkowym czytelnikiem :D
Poniżej znajduje się przypadkowo wybrany cytat z mojej ulubionej książki. Kto zna? Kto kojarzy? Kto zgadnie, ten może ode mnie zażądać fanfika z pairingiem, jaki zechce nawet araśkowym, tak XD, warunek - muszę znać tych ludzi

konkurs trwa do północy w poniedziałek 15 sierpnia

- Ojciec nie cierpi kotów - rzekł. - Twierdzi, że w ogóle nie istnieje takie stworzenie jak kot. Że to tylko kształt, w który chętnie obleka się wszelkie licho, diabelstwo i draństwo, żeby łatwiej się zakraść do ludzkich siedzib. Zabiły go, gdyby wiedział, że go tu trzymasz.
ryeowook

colours of the wind

Notka ikonkowa! Ponieważ postanowiłam, że wymienię sobie część setu... Toczyłam walkę z PSem okrągły tydzień i wywalczyłam trzynaście nowych ikonek w sumie 14, bo jedna została "odświeżona" :D Efekty możecie podziwiać w profilu zaś notkę poświęcam odrzutom. Tak to jest, jak człowiek za bardzo przywiązuje się do ikonek już posiadanych i nie ma serca ich zdjąć ...lol

1 2 3
4 5 6
7 8 9
girl

meme is here

meme podejrzane u tsunami_pl

Step 1: Write down the names of 10 characters*
aby uniknąć jakiejkowiek stronniczości, ponieważ zdążyłam wcześniej przeczytać gdzie indzie jaki numer... spisałam masę imion i zdałam się na szczęście mojej mamy, która losowała delikwentów. Oto wyniki:

1 Sungjong
2 Donghae
3 Henry
4 Jessica
5 Myungsoo
6 Minzy
7 Yuri
8 Victoria
9 Jaejin
10 Yesung

random totalny, czyż nie? :D

Step 2: Write a fic of around twenty five words for every prompt, using the characters determined by the numbers.

ok, zasada słów została zignorowana, ale niezbyt drastycznie. Ostatecznie istnieje wiele wersji, nawet "15 słów lub mniej", więc nikt nie powinien czuć się pokrzywdzony xD wszystko razem ma 2114 :P


Collapse )
girl

icons?

wzięło mnie na twóczość artystyczną. Na sztaludze yesungowy ideał Moon Geunyoung. Śliczna z niej dziewczyna a ja momentami ją szpecę (?), eh ten szał twórczy...
osobiście najbardziej podoba mi się 3 i 5
free for share ;)

1 2 3
4 5 6
7
girl

bosz jak goooorącoooo! D:


zdałam zdałam ten koszmar~ *super girl mode*
so... meme?

1. Give me a character or pairing and a prompt, and I'll write you a drabble.

2. Give me a link to any fic of mine, and I'll write you a bonus scene for it.

3. Give me a character or pairing or something and a "five times" prompt!

1 or 2 or 3 or all? I'm free I can do it (probably)
girl

do you know nothing about me?

pierwszy z zamówionych fików, zlecony przez dio_elaclaire

pairingi - sooyoung/sungmin/sunny + ninja kyumin kyuhyun ogólnie jest bardzo ninja tutaj

bardzo dawno nie pisałam heta i chyba mój fudziosiowy umysł musiał się bronić, bo kyumin oddałam od siebie XD
miało być o nieudanej randce i .. jest głównie o tym :P


Collapse )
girl

JACK 2008: The Best East Asian MV Of The Year

to all who was waiting patiently... another part of JACK 2008 award ceremony

of course you really want to see this The results of my eyes my eyes and WTF categories are posted <3

the next category is the hottest MV of the year

we have five hot nomination:

*Amuro Namie & DOUBLE - Black Diamond
*Bi - Rainism
*BoA - Eat You Up (Asian vers)
*DBSK - Mirotic
*PUSHIM - Hey Boy!

Collapse )

now it's time to cool ourselves with cold drink... we all are in good mood so let it become even better

next category is the funniest PV xD
our candidates:

*Crystal Kay - Namida No Saki Ni
*Mighty Mouth feat. Yoon Eun Hey - I love you
*mihimaru GT - Giri Giri HERO
*Park Jung Ah - New Ways Always
*Suga Shikao - Kono Yubi Tomare
*V6 - Tokonatsu Vibration
*Wonder Girls - So Hot

Collapse )
girl

JACK 2008: The Best East Asian MV Of The Year

ok I'll show you the results of our contest. Two of those that Chouko have...
first comming category "the most ow gawd PV"
and we have 10 candidates

*BOO - French Girl
*Christine Ito - Groovy x2
*Club Prince - LOVE Dokkyun
*CORI CORI - CORI CORI Marimokkori
*Fahrenheit - Xin Li You Shu
*Kanjani8 - Wahhahha!
*Ketchup Mania - Please Marry Me
*Lil'B - Orange
*MEG - Heart
*Zhang Yi Lin - I will + Happiness Left Shore

Collapse )

I hope you are still alive...
next category "the gayest PV for a straight song" there are seven candidates:
*Big Bang - Haru Haru
*BREAKERZ - Winter Party
*DBSK - Wrong Number
*Hey!Say!JUMP - Mayonaka no Shadow Boy
*NEWS - Taiyou no namida
*SMAP - Kono toki kitto yume ja nai
*Super Junior H - Cooking? Cooking!

Collapse )

will be continued...